Aliona Ušanovienė: Naujas salonas lyg gaivus oro grukšnis

    Paskutiniu metu, atrodo, kad verslai Lietuvoje yra lyg po karo. Esama situacija verčia labiau veržtis diržus, dairytis, stebėti situaciją, o nei galvoti apie verslo plėtrą Lietuvoje. Tačiau ne visiems. Štai gėlių tinklu tapusi įmonė  Glamelija rugpjūčio pirmą dieną atidarė jau ketvirtą savo saloną. Plėtros startu tapo Visagino miestas, kuriame gėlių tinklas pasiūlė ypatingą gėlių saloną kurio šiame mieste dar nebuvo.  Apie verslo plėtrą ir atradimus kalbamės su gėlių tinklo vadove Aliona Ušanoviene.
– Su kokiomis emocijomis ir viltimis atidarėte naują salone Visagine?
-Atsidarėm su dideliu jauduliu, kadangi tai pirmas mūsų salonas už Vilniaus ribų. Mūsų komandai tai nauja patirtis, nauji iššūkiai
.-Kokia gyventojų sudėtis, verslo aplinka šiame mieste, kuo jis ypatingas?
-Visaginas – nuostabaus grožio miestas, apsuptas miškų ir ežerų.  Žmonės domisi verslo naujovėmis, vertina kokybiškas paslaugas.
Pastebėjau vieną skirtumą – daug kalbančių rusų kalba. Todėl galima tikėtis, kad paklausą lemia  tautinės mažumos Lietuvoje tradicijos.
-Ką netikėto pasiūlyti  šio miesto gyventojams?
-Mūsų pastovūs pirkėjai jau žino – pas mus visada ras mūsų firminių gėlių dėžučių, įdomių kompozicijų, šiuolaikinių madingų puokščių. Mūsų floristai visada pasiruošę įgyvendinti net pačius drąsiausius užsakymus – meškinai iš gyvų gėlių, įspūdingo dydžio ir įvairių formų gėlių dėžutės su vaisiais ar saldumynais.
 -Jūsų salonas šiame mieste – unikalus, kaip pavyksta sukurti tokias madingas gėlių erdve
-Apsilankę bet kuriame  Glamelijos gėlių salone, didelio skirtumo gėlių,  kompozicijų ir suvenyrų asortimente nepajusite. Stengiamės išlaikyti vientisą stilių, nepriklausomai nuo to, kuriame mieste yra salonas.
-Kodėl jums svarbu plėtra?
-Pastoviai bendraujant su pirkėjais, atliekant užsakymus, pristatant mūsų kompozicijas pagal užsakymus. įvertiname rinką – matome, koks yra poreikis. Iš pačių pirkėjų, užsakovų, girdime apgailestavimus, kad jų gimtajame mieste jie tokių kompozicijų užsakyti, nupirkti negali.  Taigi reiklus klientas ugdo išradingą paslaugų teikėją. Idėjų semiamės iš floristikos leidinių: knygų, žurnalų, kitų informacijos šaltinių.  Nekopijuojame kitų autorių, pasitelkiame vaizduotę.Visada dėsime pastangas, kad rezultatas ir aptarnavimo kokybė būtų kuo profesionalesnė.
-Kuo žadate išsiskirti iš kitų?
-Malonus aptarnavimas, darbo kokybė ir kruopščiai atrenkamas asortimentas – tai visų mūsų salonų dedamosios. Mes ir toliau nenuleisime kartelės, augsime ir tobulėsime.

Remiamas turinys.