Kaip socialiniai tinklai gali būti naudingi verslui?

VšĮ „Globalūs projektai“ direktorė Vilma Gudeikaitė

/ NERINGA TUŠKEVIČIENĖ /

    Šiandien reklamai socialiniams tinklams skiriama ypatingai daug dėmesio, o reklama socialiniuose tinkluose tapo viena patraukliausių. Neabejotina socialinių tinklų galia skleisti informaciją apie teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes, o sistemingas ir nuoseklus informacijos pateikimas juose gali suteikti maksimalių verslo sėkmės rezultatų.

   Norint pasiekti maksimalių rezultatų, būtina „įdarbinti“ socialinius tinklus ir taip priartėti prie potencialaus kliento, palaikyti ryšius su juo ir, be abejo, padidinti verslo matomumą internete.

   Kalbiname VšĮ „Globalūs projektai“ direktorę Vilmą Gudeikaitę, kurios projektas – mokymų ciklas „Rinkodara socialiniuose tinkluose“ balandžio pradžioje gavo finansavimą – pakankamai solidžią sumą mažam rajonui.

– Vilma, sveikindama su laimėtu projektu noriu paklausti, kam naudingi bus šie mokymai?

-Manau, kad šiandien tokie mokymai yra labai reikalingi ir aktualūs, ypač mažam verslui. Kai nuo panašių mokymų pasiūlos „lūžta“ socialiniai tinklai – būsimiems šių mokymų dalyviams labai pasisekė, nes jie galės mokytis to, kas labai reikalinga ir „ant bangos“.

– Paprastai projektai rašomi susidūrus su vienokiais ar kitokiais iššūkiais. Kas lėmė Jūsų projekto idėją?

-Projekto atsiradimą dar lėmė ir tai, jog yra susiduriama su socialinių tinklų naudojimo problema. Žmonėms trūksta žinių, įgūdžių ir kompetencijų tinkamai naudoti socialinius tinklus savo versle.

– Kokie Jūsų naujo projekto tikslai?

– Projektu Mokymų ciklas „Rinkodara socialiniuose tinkluose“ bus siekiama, kad mokymų dalyviai įgytų žinių ir praktinių gebėjimų tinkamai naudoti internetinės rinkodaros kanalus versle, o taip pat – įgytų skaitmeninių kompetencijų, reikalingų kokybiškai naudotis socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis.

– Ar gerai supratau, kad šis projektas skirtas asmenims, kurie jau turi savo verslą?

-Mokymai bus skirti esamiems Širvintų rajono vietos veiklos grupės projektų vykdytojams ir potencialiems pareiškėjams, pirmumas bus teikiamas dalyviams, kurie jau vykdo projektus ir yra įkūrę darbo vietas.

– Rodos tiek daug turime patirties socialiniuose tinkluose. Ko dar galime išmokti?

-Mokymų metu projekto dalyviai sužinos, koks internetinės rinkodaros kanalas pagal verslo specifiką tinkamiausias konkrečiai jų verslui, patobulins bendrąsias, socialines, dalykines kompetencijas bei skaitmeninio raštingumo gebėjimus. Mokymų ciklą sudarys 9 mokymai, skirti minėtoms kompetencijos įgyti ar patobulinti. Mokymų metu bus aptariama socialinių tinklų įvairovė, turinys juose ir jo rengimas. Reklaminės fotografijos ir reklaminio video kūrimas. Taip pat bus mokomasi vystyti savo prekės ženklą, akcentuojant jo svarbą. Ir, be abejo, planuoti bei organizuoti reklamą socialiniuose tinkluose.

– Jūsų minimi mokymai – tik teoriniai?

– Norėčiau paminėti, kad mokymai bus praktinio pobūdžio su integruota teorija. Mokymų metu įgytas žinias dalyviai, atlikdami savarankiškus namų darbus, galės pritaikyti praktiškai. Numatoma, kad po kiekvienų mokymų dalyviams bus skiriami savarankiški namų darbai, kurių tikslas – įtvirtinti mokymų metu įgytas žinias.

Svarbu tai, kad būtent šių mokymų metu projekto dalyviai „čia ir dabar“ fotografuos, filmuos, kurs turinį ir publikuos socialiniuose tinkluose.

Tikiuosi, kad šiuo projektu prisėsime prie projektų dalyvių verslo vystymo ir sėkmės, o ateityje bus galima galvoti ir apie projekto tęstinumą.

– Sėkmingų mokymų ir smalsių studentų!