Mykoliukai Anykščiuose

Vasara su Mykoliukais perkopė į antrąja pusę. Besikalbant kilo mintis, kad atostogų metu reikia kuo daugiau pamatyti, patirti naujų įspūdžių, todėl Mykoliukams irgi reikia pakeliauti. Pasitarėm ir nusprendėm, kad dar nesame buvę Anykščiuose. O ten ir pramogų daug ir pagiedoti nuostabioje Anykščių Šv. Mato bažnyčioje galėsime.

Liepos 30 dieną, iš pačio ryto tėvelių, choro vadovo Dailiaus Kavalevskio ir tikybos mokytojos Renatos Blusevičienės lydimi Mykoliukai išvyksta į Anykščius. Jau iš anksto buvome sudarę pramogų planą, nes norėjome labai daug pamatyti. Pirmiausiai mus pasitiko didingas Puntuko akmuo ir Medžių lajų tako grožis. Pramoginiu Anykščių traukinuku pasivažinėjome po Anykščių šilelį ir miesto centrą, šeimininkavome  apverstame name, smagiai skriejome vasarinėmis rogutėmis ir nusikėlėme į  ,,Cosmos‘‘ Paukščių Taką, lankėmės Angelų muziejuje, kopėme į Anykščių bažnyčios bokšte įrengtą apžvalgos aikštelę, o visą  turiningą dieną vainikavo vakarinės Šv. Mišios, kuriose Mykoliukai savo giesmėmis šlovino Dievą. Norim padėkoti  Anykščių bažnyčios vargoninikui Rimvydui Griauzdei už šiltą Mykoliukų priėmimą.

Grįždami namo,kol dar nesutemo, spėjom aplankyti ,,Laimės žiburį‘‘- rašytojo J. Biliūno kapą, o užsukę į Kavarską atsigaivinome ir namo parsivežėm Šv. Jono Krikštytojo  šaltinio vandens.

Pavargę namus pasiekėme sutemus, bet labai smagiai, turiningai ir dvasingai praleidę visą dieną.

Kaip visada ačiū Mykoliukų tėveliams už palaikymą,  tiems, kas vežė Mykoliukus. Ačiū mūsų parapijos klebonui L.Klimui, kad visada pritaria Mykoliukų įdėjoms.

O mes, choro vadovas Dailius Kavalevskis ir tikybos mokytoja Renata Blusevičienė, esame labai laimingi, kad turime pačius šauniausius mūsų Mykoliukus.