Pagalvės magija: kaip jų pasirinkimas gali pagerinti jūsų miegą

  Geras miegas – tai būdas turėti teigiamą nuotaiką ir energiją visai kitai dienai. Jūs tai puikiai žinote – užtenka vienos blogo miego nakties, kad mūsų produktyvumas, koncentracija ir savijauta paveiktų daugelį valandų. Miego kokybei įtakos gali turėti daug veiksnių, vienas pagrindinių – netinkamai parinkta pagalvė. Pažiūrėkite, į ką atkreipti dėmesį renkantis miego pagalvę, kad pagerintumėte poilsio kokybę.

Kodėl pagalvė tokia svarbi?

   Pirma, svarbiausias dalykas: miego pagalvės turėtų pasižymėti visai kitokiomis savybėmis nei dekoratyvios, kurias dedate ant sofos svetainėje. Pastarųjų atveju svarbiausia yra išvaizda. Taip, galite jais palaikyti galvą ar stuburą, bet dažniausiai trumpam. Be to, padėtis, kurioje leidžiate laiką ant sofos, yra visiškai kitokia nei lovoje. Todėl perkant abu šiuos elementus verta vadovautis atskirais kriterijais.

Pagalvės miegui

  • jos liečiasi su jūsų kūnu apie 1/3 dienos – todėl verta atkreipti dėmesį į medžiagas, iš kurių jos pagamintos, o tiksliau, į jų draugiškumą kūnui,
  • jos palaiko galvą ir kaklą – padeda išlaikyti teisingą ir patogią padėtį, todėl turi būti tinkamos formos ir kietumo.

  Daugelis iš mūsų linkę rinktis per aukštas pagalves. Tada palinksta kaklas ir raumenys negali atsipalaiduoti. Žmogus, įpratęs ilsėtis ant aukštų pagalvių, iš pradžių gali jaustis patogiai, tačiau po kelerių metų taip miegant gali išsivystyti rimtų problemų. Iš pradžių tikrai bus sunku priprasti prie žemesnės nei įprasta pagalvės, tačiau po ilgo laiko toks pasirinkimas turės teigiamos įtakos tiek sveikatai, tiek rytinei savijautai.

  Tinkamai parinkta pagalvė skatins sveiką miegą, tačiau prastai prigludusi naktį gali paversti tikru košmaru. Todėl į jos pasirinkimą verta žiūrėti taip pat atsakingai, kaip ir į čiužinio pasirinkimą.

  Rinkoje yra daugybė pagalvių tipų, tačiau jų dėka nesunkiai rasite sau tinkamą variantą. Renkantis tinkamą modelį, atkreipkite dėmesį į tris pagrindinius elementus: gamybos medžiagą, formą bei dydį.

   Atminkite, kad naktį galime pakeisti savo padėtį. Dažnai pabundame kitokioje padėtyje nei tada, kai užmigome. Vieno recepto, kaip taisyklingai išsimiegoti, nėra, nors, žinoma, sveikų miego pozų yra daugiau ir mažiau. Tačiau miegas mums visų pirma turėtų būti malonus, nes tik tada jis atneš palengvėjimą. Todėl geresnis sprendimas nei išmokti miegoti sveikesne poza bus įsigyti pagal jūsų pageidavimus pritaikytą pagalvę. Sveika miego pagalvė yra investicija į geresnį miegą!

Užsakymas ŠS Nr. 24-39